Garantia produselor

Garanția:

Toate produsele comercializare pe ad-performance.ro vin însoțite de factura, bon fiscal și certificate de garanție.

Garanția legala se oferă in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignora sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de către AD MOTO PERFORMANCE  S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către producători.

Consumatorul trebuie sa informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferita produselor care prezintă defecte de fabricație. In cazul în care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garanția este valabila când piesele se montează într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Termenul maxim de remediere a garanției este de 15 zile calendaristice.

Se acorda garanție pentru produsele comercializate dupa cum urmează:

24 de luni de la data livrării pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a căror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garanție se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile și consumabilele auto(covorașe auto, covorașe portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanți auto, lanțuri antiderapante, suporți numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, ștergătoare parbriz, soluții spălare parbriz, antigel, lichid de frâna si aditivi, etc.
Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data înscrisa pe bonul si/sau factura de vânzare a mărfurilor.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreuna cu piesa/piesele în cauza, următoarele documente:

- Factura de achiziție sau bonul fiscal emisa de către AD MOTO PERFORMANCE S.R.L.
- Certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare
- Dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala și deviz de montaj)
In cazul compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu, copie factura achiziție uscător, filtru uscător și supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasă ca s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune iar instalația de aer condiționat a fost curățata si ulterior uscata cu azot.
- Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constata defecțiunea si sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul(ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frâna, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).


- Copie dupa autorizația tehnica RAR a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul
- Reclamație garanție care se eliberează de către vânzător(acolo unde este cazul)
- Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului in cauza
In cazul în care expediați piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicați si in scris la vanzari@ad-performance.ro data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expeditie(AWB)
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).

ad-performance.ro nu își asuma răspunderea garanției iar aceasta poate fi anulata în următoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzător sau a fost montata împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita în alte scopuri decât cele indicate de producător
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător
- Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.)
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.
- Piesele prezintă o uzura normala (fireasca)

- Pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate menționate în certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator.

Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - condițiile si modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanța, sub forma clauzei următoare: "consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzătorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris la adresa de e-mail contact@ad-perfromance.ro

- Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

- Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.ad-performance.ro, secțiunea despre noi/livrare și plata) și ulterior sunt returnate parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vânzătorului(ex.achiziționare produse pe propria răspundere, fără a pune la dispoziției vânzătorului date despre mașina(inclusiv serie de sașiu/VIN), date de identificare comunicate eronat către vânzător, modificări aduse mașinii fata de varianta de construcție și care nu sunt aduse la cunoștința vânzătorului), taxa de livrare acordata inițial cu titlu gratuit, este suportata de client.

Piesele vechi la schimb se returnează in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.

Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau Sameday Courier la adresa: Str. Tudor Arhezi nr. 21 bl.13,Brasov Jud. Brasov . Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.
Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa recepționarea produselor de către reprezentanții noștri.


ad-performance.ro nu va îngrădește dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom recepționa returul în depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.

Daca produsele returnate:

- au ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice
- nu se afla în ambalajul original în care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile și componentele originale
- prezintă urme de montaj, vopsire sau sudura
- sunt de origine(OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de sașiu sau aceasta au fost comunicate eronate

atunci în aceste situații descrise mai sus vi se va comunica(daca exista) și costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare.

spacer
Website detinut de AD MOTO PERFORMANCE S.R.L., CIF: RO42568376, Reg.Com: J01/480/2020

ad-performance.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.